söndag 15 maj 2011

Fredag den 13



Norrbotten trodde, i sin enfald, att det var just på fredag den 13 som farliga eller otrevliga saker kunde hända. Så vi var helt oförberedda på att bloggen plötsligt inte skulle gå att använda på ett par dagar... Dessutom verkar det som om vissa bilder och kommentarer har försvunnit. Och det värsta är att vi inte kommer ihåg vad det kan ha varit för bilder och kommentarer. Tala om dagsländor... =) Men: välkommen åter kära vänner, nu är det dags för er att få höra av er igen! Låt vänskapskedjan växa och bli starkare!

3 kommentarer:

  1. Man blir lite nyfiken på kedjans fortsättning, vad finns i början och slutet.... Läcker bild! Fredag den 13 avlöpte väl i Skåne, trots både tandläkar- och frisörbesök. Rapsfälten blommar ikapp med maskrosfälten. Tulpanerna är fortfarande vackra och syrenerna doftar underbart! Och alla bilder är fortfarande kvar i kameran....

    SvaraRadera
  2. Oj, även Norrbotten besökte tandläkaren fredag den 13. Överlevde ju, men blev 865 kr fattigare... Berodde det på att det var den 13?

    SvaraRadera
  3. Själv var jag till tandläkaren den 9/5, men jag har inte fått någon räkning än?! Berodde det på att jag hade laddat för en present från Etiopien, en äkta etiopiskt handgjord tandborste, men tyvärr hittade jag den inte när jag skulle åka. Och jag har inte hittat den än. Mystiskt./E

    SvaraRadera